چرا وب سایت باید سرویس مانیتورینگ داشته باشد؟
وب سایت فقط برای نمایش محصول و ارائه خدمات نیست بلکه دروازه ارتباط شما و مشتریان دور از منطقه جغرافیای شما می باشد.
هدف سرویس مانیتورینگ
- شناسایی مشتریان در بین شهرهای مختلف
- اولویت بندی شهرها برای ارائه محصولات
- پیدا کردن بازار هدف خارج از منطقه جغرافیایی
- هدف قراردادن بازارها در شهرهای مختلف
- بررسی تقاضای محصولات یا خدمات شما
- پیگیری در کشورهای مختلف
- آنالیز صحیح برای بخش بازاریابی

هدف سرویس مانیتورینگ
داده ها و اطلاعات مفید در هدف فروش بهتر فقط از طریق مانیتورینگ میسر می باشد.
تیم گروه نرم افزاری السا با استفاده از دانش و تخصص در امر جمع آوری اطلاعات و آنالیز داده ها، شما را در این راه یاری می کند. همچنین در راستای این هدف، نحوه استفاده درست از این اطلاعات را به شما آموزش خواهیم داد.
- ارتقا امنیت
- نصب و راه اندازی رایگان
- پشتیبانی 24 ساعته
- یکسال پشتیبانی فنی
اهداف سرویس مانیتورینگ و آنالیز وب سایت، بدست آوردن سریع اطلاعات بازار هدف در کمترین زمان ممکن برای نحوه صحیح و عملکرد بهتر تیم فروش و بازاریابی شرکت ها می باشد
بازار هدف شما کجاست؟ از منطقه، شهر بازار هدف خود اطلاعاتی دارید؟
جمع آوری اطلاعات به صورت روزانه، هفتگی ، ماهانه و حتی بازده تاریخی
آنالیز و بررسی اطلاعات برای تیم فروش و بازاریابی
تفکیک ورودی شهرها و استانها برای بررسی و آنالیز
سوالات متداول
سرویس مانیتورینگ وب سایت چیست ؟ آیا این سرویس برای تیم ما کمکی می کند؟ آیا اهدافی هم دارد؟ در مجموع چه کمکی به تیم فروش و بازاریابی من می کند؟
جواب :هدف از راه اندازی و فعالیت سرویس مانیتورینگ وب سایت جمع آوری اطلاعات از خروج و ورود کاربران به وب سایت شما برای بدست آوردن اطلاعات دقیق از آنها می باشد . کمکی که این سرویس به تیم فروش و بازاریابی شما می کند این است که با توجه به آمار بازدید از سایر مناطق جغرافیایی ایران حتی کشورهای مختلف نسبت درخواست محصولات یا خدمات شما در شهرهای مختلف را با هم مقایسه می کند. این امر باعث می شود که تیم بازاریابی و فروش شما در مورد اینکه در کدام منطقه بیشتر تمرکز یا حتی در کدام منطقه کمتر، تصمیم گیری بهتری اتخاذ کند .مطمئن باشید این سیستم کمک فراوانی در بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی دارد.
جمع آوری اطلاعات در این سیستم به چه صورت می باشد؟
توجه داشته باشید که جمع آوری اطلاعات در مانیتورینگ وب سایت به صورت استان ، شهر، ایام هفته ، کدام صفحات بیشترین و کدام صفحات کمترین بازدید را داشته است و اطلاعات پایه .
دریافت گزارش ها به چه صورت می باشد؟
ارسال گزارش ها یا از طریق Email یا از طریق شبکه های اجتماعی برای شخص یا آدرس ایمیلی که شرکت معرفی نموده است ارسال می گردد.
تحلیل و آنالیز این داده ها آیا نیاز به تخصص خاصی دارد؟
بله . از آنجا که این داده به صورت تخصصی جمع آوری می شوند یک نفر از گروه نرم افزاری السا به مدت چند روز با تیم فروش و بازاریابی شما همراه با داده های بدست آمده جلسه ی آموزشی برقرار می کند تا تیم شما به صورت کامل با نحوه آنالیز داده ها آشنایی کامل را داشته باشد .
آیا خودمان هم به این داده ها می توانیم دسترسی داشته باشیم؟
بله . پس از پایان جلسات آموزشی و تکمیل آموزش نحوه کار کرد با سیستم ، می توانید به صورت مستقیم از داده ها گزارش تهیه نمایید و با تیم خود اطلاعات را آنالیز کنید .